måndag 17 september 2018

Veckoplanering vecka 39

FÖRSKOLEKLASS RÖD
Måndag:  Idrott för måndagsgruppen och teknik för övriga, Veckans bokstav, Lekstund
Tisdag:    Idrott för tisdagsgruppen och teknik för övriga, Språklek -rim, Boken om mig -Mitt hus
Onsdag:   NTA -Vi mäter och jämför, Lekstund
Torsdag:  Mattelek -antal, STARK -samarbetslekar
Fredag:    Skrivlek, Vi startar upp tema Hälsa

FÖRSKOLEKLASS BLÅ
Måndag:  Idrott för måndagsgruppen och teknik för övriga, Veckans bokstav, Lekstund
Tisdag:    Idrott för tisdagsgruppen och teknik för övriga, NTA -Vi mäter och jämför, Boken om mig -Mitt hus
Onsdag:   Mattelek -antal, Lekstund
Torsdag:  Språklek -rim, STARK -samarbetslekar
Fredag:    Skrivlek, Vi startar upp tema Hälsa

FÖRSKOLEKLASS GRÖN
Måndag:  Idrott för måndagsgruppen och teknik för övriga, Veckans bokstav, Lekstund
Tisdag:    Idrott för tisdagsgruppen och teknik för övriga, Mattelek -antal, Boken om mig -Mitt hus
Onsdag:   Språklek -rim, Lekstund
Torsdag:  NTA -Vi mäter och jämför, STARK -samarbetslekar
Fredag:   Skrivlek, Vi startar upp tema Hälsa

Bildresultat för tecknad hoppa hopprep