torsdag 11 oktober 2018

Veckoplanering vecka 42

FÖRSKOLEKLASS RÖD
Måndag:  Idrott för måndagsgruppen och teknik för övriga, Veckans bokstav, Lekstund
Tisdag:    Idrott för tisdagsgruppen och teknik för övriga, Språklek -ord/meningar, Skapande -vi börjar göra pumpor
Onsdag:   NTA -vi mäter och jämför, Skapande -vi gör klart våra pumpor
Torsdag:  Mattelek -geometriska objekt, Boken om mig -min födelsedag
Fredag:    Vi går till skogen och tittar på oktober, Vi ritar det vi sett i Året runt boken

FÖRSKOLEKLASS BLÅ
Måndag:  Idrott för måndagsgruppen och teknik för övriga, Veckans bokstav, Lekstund
Tisdag:    Idrott för tisdagsgruppen och teknik för övriga, NTA -jämföra och mäta, Skapande - vi börjar göra pumpor
Onsdag:   Mattelek -geometriska objekt, Skapande -vi gör klart våra pumpor
Torsdag:  Språklek -ord/meningar,  Boken om mig -min födelsedag
Fredag:    Vi går till skogen och tittar på oktober, Vi ritar det vi sett i Året runt boken

FÖRSKOLEKLASS GRÖN
Måndag:  Idrott för måndagsgruppen och teknik för övriga, Veckans bokstav, Lekstund
Tisdag:    Idrott för tisdagsgruppen och teknik för övriga, Mattelek -geometriska objekt, Skapande -vi börjar göra pumpor
Onsdag:   Språklek -ord/meningar, Skapande -vi gör klart våra pumpor
Torsdag:  NTA -vi jämför och mäter, Boken om mig -min födelsedag
Fredag:   Vi går till skogen och tittar på oktober, Vi ritar det vi sett i Året runt boken
Bildresultat för tecknad pumpa                   Relaterad bild