torsdag 7 februari 2019

Veckoplanering vecka 7

FÖRSKOLEKLASS RÖD
Måndag:Idrott för måndagsgruppen, Boken om mig för övriga, Veckans bokstav, Lekstund
Tisdag:     Idrott för tisdagsgruppen, Boken om mig för övriga, Språktimme, Mattelek -diagram
Onsdag:    Språklek -ljud, Sifferlek
Torsdag:   Bokprat och biblioteket, S.T.A.R.K 
Fredag:     Elevens dag

FÖRSKOLEKLASS BLÅ
Måndag:Idrott för måndagsgruppen, Boken om mig för övriga, Veckans bokstav, Lekstund
Tisdag:     Idrott för tisdagsgruppen, Boken om mig för övriga, Mattelek -diagram, Språklek -ljud
Onsdag:    Språktimme, Sifferlek
Torsdag:   Bokprat och biblioteket, S.T.A.R.K 
Fredag:     Elevens dag

FÖRSKOLEKLASS GRÖN
Måndag:Idrott för måndagsgruppen, Boken om mig för övriga, Veckans bokstav, Lekstund
Tisdag:     Idrott för tisdagsgruppen, Boken om mig för övriga, Språklek -ljud, Arbetsblad
Onsdag:    Mattelek- diagram, Sifferlek
Torsdag:   Bokprat och biblioteket, Språktimme, S.T.A.R.K
Fredag:     Elevens dag

På Elevens dag kommer vi att få se Södras talanger då elever från årskurs 1-3 uppträder. Sedan får barnen välja vad de vill göra under dagen tex. film, just dance, rita, bygglek, disco, spela pussel med vem man vill i F-3. 

Denna vecka uppmärksammar vi även vänliga veckan som finns för att påminna om att vi alla kan bidra till en vänligare värld!

Image result for hjärta tecknat barn