torsdag 2 maj 2019

Veckoplanering vecka 19

FÖRSKOLEKLASS RÖD
Måndag:  Idrott för måndagsgruppen, Mattepärla för övriga, Boken om mig -känslor, Lekstund
Tisdag:     Idrott för tisdagsgruppen, Mattepärla för övriga, Boken om mig -känslor, Språktimmen
Onsdag:    Lekstund, Året runt boken, Lekstund
Torsdag:   Eget arbete/Lekstund, Mattelek, Tema Naturvetenskap -former 
Fredag:     Eget arbete/Lekstund, Utelek, Sifferlek

FÖRSKOLEKLASS BLÅ
Måndag:  Idrott för måndagsgruppen, Mattepärla för övriga, Boken om mig -känslor, Lekstund
Tisdag:     Idrott för tisdagsgruppen, Mattepärla för övriga, Boken om mig -känslor, Mattelek
Onsdag:    Utelek, Språktimmen
Torsdag:   Eget arbete/Lekstund, Tema  Naturvetenskap -former, Lekstund
Fredag:     Eget arbete/Lekstund, Året runt boken, Sifferlek

FÖRSKOLEKLASS GRÖN
Måndag:  Idrott för måndagsgruppen, Mattepärla för övriga, Boken om mig -känslor, Lekstund
Tisdag:     Idrott för tisdagsgruppen, Mattepärla för övriga, Boken om mig -känslor, Året runt boken
Onsdag:    Utelek, Mattelek
Torsdag:   Eget arbete/Lekstund, Tema Naturvetenskap -former, Språktimmen
Fredag:     Eget arbete/Lekstund, Utelek, Sifferlek

Bildresultat för former cirkel triangel rektangel kvadrat